Ben je over zaken niet tevreden?
Wanneer je merkt dat zaken anders lopen dan je had verwacht, bespreken we dit graag open met je.
Je kan hiervoor steeds terecht bij een teamcoördinator, de sociale dienst, de pedagogisch coördinator, de buurtzorgmanager, ...
Indien gewenst, kan een klachtenprocedure worden opgestart. Binnen de 14 dagen krijg je antwoord op een officiële klacht.
U kan ook een klacht indienen via De Klantendienst van Zorgbedrijf Antwerpen.
De Klantendienst van Zorgbedrijf Antwerpen
Telefonisch: 03 431 31 31
Online: via deze link Contacteer ons Zorgbedrijf Antwerpen
Heb je nog steeds het gevoel geen antwoord te hebben gekregen op jouw vraag, dan kan je terecht bij :
Het online meldpunt van Opgroeien 'Opgroeipunt'
Telefonisch: 078 170 000 (elke werkdag van 8u tot 20u)
Online: via het contactformulier op opgroeien.be/opgroeipunt
Brief: Opgroeipunt, Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel
OF
De Ombudsdienst van de stad Antwerpen
Telefonisch: 0800 94 843.
E-mail: ombudsvrouw@antwerpen.be
Online: via het contactformulier op https://eloket.antwerpen.be/nl/aanvraag/ombudsvrouw
Brief: Ombudsdienst De Coninckplein 25, 2060 Antwerpen
OF
Het Kinderrechtencommissariaat
Telefonisch: 0800 20 808
E-mail: klachtenlijn@kindrrechten.be
Je kan je steeds laten bijstaan door een vertrouwenspersoon.